Czas i koszt dostawy

I. Płatności i wysyłka

Wszystkie płatności odbywają się w taki sposób, że LeDuvel.pl nie ma dostępu do żadnych danych finansowych klienta (numerów kart płatniczych, loginów i haseł, stanów rachunków itp.)

Sklep LeDuvel.pl umożliwia następujące sposoby płatności:

1. Szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy PayU.pl

Operatorem platformy PayU.pl jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.

Platforma PayU.pl umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez PayU. Jeśli dokonałeś płatności przez PayU, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres B2B@LeDuvel.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie PayU, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez Przelewy24 czekamy dwa dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

2. Płatności tradycyjnym przelewem bankowym

Realizacja zamówienia rozpocznie się po wpłynięciu należności na nasze konto bankowe. Jeśli dokonałeś płatności, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres B2B@LeDuvel.pl, podając numer zamówienia i szczegóły płatności.

Na wpłynięcie płatności tradycyjnym przelewem czekamy dwa dni robocze. Jeśli płatność nie wpłynie, to odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

3. Kredyt kupiecki

Dostępny dla tych Kontrahentów, którzy zawrą oddzielną umowę, określającą jego wysokość i warunki.

 

II. Dostawa

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są dostępne w naszym magazynie.

Czas wysyłki: Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godz. 13 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 13 oraz w dni wolne od pracy wysyłamy następnego dnia roboczego. Odstępstwa od tego harmonogramu możliwe są w okresach świątecznych (Wigilia, między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem) oraz w tzw. długie weekendy. Zawsze w takich wypadkach informujemy o tym z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej.

Metody i koszty dostawy: Dla zamówień hurtowych o wartości do 850 zł netto dostawa jest płatna. Dla zamówień detalicznych o wartości od 850,01 zł netto niektóre metody dostawy są darmowe.

Sklep LeDuvel.pl umożliwia następujące metody dostawy:

1. Firma kurierska DHL

2. Firma kurierska DPD

3. Firma kurierska Inpost

Koszt wysyłki zależy od wagi i wartości przesyłki, jest określany na etapie składania zamówienia i widoczny w koszyku przed jego ostatecznym zatwierdzeniem przez Kupującego.

Numer przesyłki podajemy w wiadomości o nadaniu paczki oraz w Panelu Klienta, przesyłki można śledzić na stronach każdego z przewoźników.

Wszyscy wymienieni przewoźnicy zwykle dostarczają przesyłki w ciągu od 1 do 3 dni roboczych.

Całkowity czas realizacji zamówienia stanowi sumę określonych wyżej czasu wysyłki oraz czasu dostarczenia przez przewoźnika.

kuriercena nettowaga kwota zamówienia netto
DPD15,85 złdo 31,5 kgdo 850,00 zł
 0 złdo 31,5 kgpowyżej 850,01 zł
 81,30 złpowyżej 31,501 kgniezależnie od kwoty
DHL12,20 złdo 4,5 kgdo 850,00 zł 
 15,85 złdo 31,5 kgdo 850,00 zł 
 0,00 złdo 31,5 kgpowyżej 850,01 zł
 81,30 złpowyżej 31,501 kgniezależnie od kwoty
InPost15,00 złdo 5 kgdo 850,00 zł
 18,00 złdo 30 kgdo 850,00 zł
 0,00 złdo 30 kgpowyżej 850,01 zł
 95,00 złpowyżej 30,001 kgniezależnie od kwoty
 115,00 złpowyżej 40,001 kgniezależnie od kwoty

 

III. Odbiór przesyłki

Podczas odbioru prosimy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki:

Jeśli towar wygląda na uszkodzony - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas e-mailem o tym fakcie. Paczka w takiej sytuacji zostaje do nas zwrócona, po jej otrzymaniu ponownie wyślemy do Państwa zamówione produkty.

Jeśli opakowanie jest uszkodzone, ale towar wygląda na nieuszkodzony - mogą Państwo zdecydować się na potwierdzenie odbioru z jednoczesnym spisaniem z kurierem na miejscu, w dniu doręczenia przesyłki, protokołu szkody z dokładnym opisem uszkodzenia opakowania oraz zawartości i oznaczeń ostrzegawczych na paczce. Protokół prosimy przesłać do naszej firmy e-mailem wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktu. Po otrzymaniu protokołu zgłosimy reklamację u przewoźnika, a z Państwem będziemy uzgadniać (telefonicznie lub e-mailem) dalszy sposób postępowania z zamówieniem.

WAŻNE: Przyjęcie przesyłki i pokwitowanie jej odbioru bez spisania protokołu szkody jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.