Czas i koszt dostawy
I. Płatności i wysyłka
Wszystkie płatności odbywają się w taki sposób, że LeDuvel.pl nie ma dostępu do żadnych danych finansowych klienta (numerów kart płatniczych, loginów i haseł, stanów rachunków itp.)
Sklep LeDuvel.pl umożliwia następujące sposoby płatności:
1. Szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy PayU.pl
Operatorem platformy PayU.pl jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.
Platforma PayU.pl umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.
Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez PayU. Jeśli dokonałeś płatności przez PayU, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres B2B@LeDuvel.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie PayU, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.
Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez Przelewy24 czekamy dwa dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.
2. Płatności tradycyjnym przelewem bankowym
Realizacja zamówienia rozpocznie się po wpłynięciu należności na nasze konto bankowe. Jeśli dokonałeś płatności, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres B2B@LeDuvel.pl, podając numer zamówienia i szczegóły płatności.
Na wpłynięcie płatności tradycyjnym przelewem czekamy dwa dni robocze. Jeśli płatność nie wpłynie, to odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.
3. Kredyt kupiecki
Dostępny dla tych Kontrahentów, którzy zawrą oddzielną umowę, określającą jego wysokość i warunki.
II. Dostawa
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są dostępne w naszym magazynie.
Czas wysyłki: Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godz. 13 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 13 oraz w dni wolne od pracy wysyłamy następnego dnia roboczego. Odstępstwa od tego harmonogramu możliwe są w okresach świątecznych (Wigilia, między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem) oraz w tzw. długie weekendy. Zawsze w takich wypadkach informujemy o tym z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej.
Metody i koszty dostawy: Dla zamówień hurtowych o wartości do 850 zł netto dostawa jest płatna. Dla zamówień detalicznych o wartości od 850,01 zł netto niektóre metody dostawy są darmowe.
Sklep LeDuvel.pl umożliwia następujące metody dostawy:
1. Firma kurierska DHL
2. Firma kurierska DPD
3. Firma kurierska Inpost
Koszt wysyłki zależy od wagi i wartości przesyłki, jest określany na etapie składania zamówienia i widoczny w koszyku przed jego ostatecznym zatwierdzeniem przez Kupującego.
Numer przesyłki podajemy w wiadomości o nadaniu paczki oraz w Panelu Klienta, przesyłki można śledzić na stronach każdego z przewoźników.
Wszyscy wymienieni przewoźnicy zwykle dostarczają przesyłki w ciągu od 1 do 3 dni roboczych.
Całkowity czas realizacji zamówienia stanowi sumę określonych wyżej czasu wysyłki oraz czasu dostarczenia przez przewoźnika.
kurier | cena netto | waga | kwota zamówienia netto |
---|---|---|---|
DPD | 15,85 zł | do 31,5 kg | do 850,00 zł |
0 zł | do 31,5 kg | powyżej 850,01 zł | |
81,30 zł | powyżej 31,501 kg | niezależnie od kwoty | |
DHL | 12,20 zł | do 4,5 kg | do 850,00 zł |
15,85 zł | do 31,5 kg | do 850,00 zł | |
0,00 zł | do 31,5 kg | powyżej 850,01 zł | |
81,30 zł | powyżej 31,501 kg | niezależnie od kwoty | |
InPost | 15,00 zł | do 5 kg | do 850,00 zł |
18,00 zł | do 30 kg | do 850,00 zł | |
0,00 zł | do 30 kg | powyżej 850,01 zł | |
95,00 zł | powyżej 30,001 kg | niezależnie od kwoty | |
115,00 zł | powyżej 40,001 kg | niezależnie od kwoty |
III. Odbiór przesyłki
Podczas odbioru prosimy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki:
Jeśli towar wygląda na uszkodzony - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas e-mailem o tym fakcie. Paczka w takiej sytuacji zostaje do nas zwrócona, po jej otrzymaniu ponownie wyślemy do Państwa zamówione produkty.
Jeśli opakowanie jest uszkodzone, ale towar wygląda na nieuszkodzony - mogą Państwo zdecydować się na potwierdzenie odbioru z jednoczesnym spisaniem z kurierem na miejscu, w dniu doręczenia przesyłki, protokołu szkody z dokładnym opisem uszkodzenia opakowania oraz zawartości i oznaczeń ostrzegawczych na paczce. Protokół prosimy przesłać do naszej firmy e-mailem wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktu. Po otrzymaniu protokołu zgłosimy reklamację u przewoźnika, a z Państwem będziemy uzgadniać (telefonicznie lub e-mailem) dalszy sposób postępowania z zamówieniem.
WAŻNE: Przyjęcie przesyłki i pokwitowanie jej odbioru bez spisania protokołu szkody jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.