Jak prawidłowo złożyć reklamację

01-08-2023

Niezgodności w dostawie

 

Na zgłoszenie niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem mają Państwo 2 dni od daty odbioru przesyłki.

Niezgodność prosimy zgłaszać wypełniając ten formularz i przesyłając go na adres: b2b@LeDuvel.pl.

 

Uszkodzenia w dostawie

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń w dostawie przyjmowane są tylko i wyłącznie przy załączeniu Protokołu Szkody, spisanego z kurierem firmy, która doręczyła uszkodzoną przesyłkę.

Do Protokołu należy dołączyć zdjęcia otrzymanej przesyłki, odzwierciedlające jej stan (fotografie kartonu zewnętrznego pokazujące jego uszkodzenia, etykietę adresową, etykiety ostrzegawcze jeśli były naklejone, fotografie uszkodzonych produktów).

Reklamacje bez protokołu szkody oraz dokumentacji zdjęciowej nie będą rozpatrywane.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń w dostawie prosimy zgłaszać wypełniając ten formularz i przesyłając go na adres: b2b@leduvel.pl.

 

Reklamacje towaru wydanego klientowi

 

Reklamacje towaru należy zgłaszać wyłącznie na adres reklamacja@leduvel.pl

Zgłoszenie reklamacyjne wysłane na inny adres e-mail pozostanie bez rozpoznania.

Jeśli po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji na podstawie przesłanego zgłoszenia poprosimy o przesłanie samego towaru, to należy wysłać go na adres:
LeDuvel
ul. Rydygiera 8, bud. 3A
01-793 Warszawa
tel. +48 888 600 170

 

Jak prawidłowo zgłosić reklamację

 

1. Prosimy prawidłowo wypełnić formularz reklamacyjny - gwarancja producenta.

 

2. Prosimy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego sprzedaż klientowi (paragon lub faktura).

 

3. Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy upewnić się, że:

a) okres gwarancji nie minął,

b) reklamowany produkt był użytkowany przez klienta zgodnie z przeznaczeniem i podczas użytkowania klient prawidłowo o niego dbał,

c) produkt nie posiada widocznych uszkodzeń mechanicznych, nie ma w nim żadnej zawartości oraz jest czysty, posiada wszystkie uszczelki itp.

 

4. Jeśli produkt jest przesyłany do weryfikacji przez firmę LeDuvel prosimy pamiętać:

- wszystkie urządzenia elektroniczne powinny być przesłane wraz z kompletem akcesoriów (kable USB, ładowarki itp.),

- jeśli reklamujesz elektroniczny produkt marki simplehuman obowiązkowo wpisz do formularza numer seryjny urządzenia (znajduje się na spodzie produktu),

- do przesyłki dołącz prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny ze wszystkimi wymaganymi informacjami,

- jeśli w paczce przesyłasz dwa identyczne produkty od swoich różnych klientów oznacz je!

Jeśli przesyłka jest wysyłana bezpośrednio przez Państwa klienta, to także musi spełniać powyższe wymogi, a dodatkowo musi być zawierać informację, że produkt został zakupiony właśnie w Państwa sklepie.
Przesyłki reklamacyjne nadane z adresu osoby prywatnej, niezawierające danych pozwalających zidentyfikować sprzedawcę i datę zakupu nie będą rozpatrywane.

 

5. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie:

- wymienimy produkt na nowy (produkty na wymianę dołączane są do paczki z kolejnymi zamówieniami dla Państwa Firmy, lub w inny uzgodniony w procesie reklamacyjnym sposób)
albo
- wystawimy korektę do faktury zakupu.

 

6. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie/odrzucona:

- prosimy przesłać etykietę kurierską po odbiór paczki - produkt jest odsyłany na koszt zgłaszającego.

 

Zadowolenie Państwa klientów jest dla nas bardzo ważne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny przebiegał sprawnie z poszanowaniem czasu Państwa i klienta. Jednocześnie przypominamy, że termin 14 dni przewidziany na rozpatrzenie reklamacji obowiązuję w relacji sprzedawca - konsument. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasza odpowiedź nadeszła do Państwa w tym terminie. Ale nie jest to termin, który nas obowiązuje z mocy przepisów.

 

Zachęcamy również do samodzielnego rozpatrywania reklamacji. Państwo jako sprzedawca macie najlepsze źródło informacji o tym co stało się z produktem i w jakim jest stanie. Dla przykładu: nie zawsze termos „rudy” w środku jest zardzewiały. Zwykle trzeba go tylko umyć (zgodnie z instrukcją obsługi), więc nie ma najmniejszego sensu przesyłania do nas w ramach reklamacji takiego produktu z adnotacją „cały zardzewiał”.

 

Liczymy, że niniejsze zestawienie informacji będzie dla Państwa pomocne i wyjaśni wątpliwości.

Z poważaniem
Zespół LeDuvel - Dział Reklamacji

Powrót